Przewodniczący Rady Miasta Lubań przypomina, że wnioski o nadanie medalu „ Za zasługi dla miasta Lubania” można składać do dnia 30 kwietnia 2015 roku w Biurze Rady Miasta Lubań.
Medal „ZA ZASŁUGI DLA MIASTA LUBANIA”, zwany dalej „medalem”, nadawany jest osobom fizycznym, organizacjom oraz instytucjom, które swoją działalnością przyczyniły się do gospodarczego, kulturalnego, społecznego rozwoju oraz promocji miasta Lubania i poprzez swój dorobek lub osiągnięcia zasługują na szczególne uznanie.
1. Medal może być nadany obywatelom polskim i cudzoziemcom, pełnoletnim, nie karanym sądownie.
2. Uprawnionymi do zgłaszania kandydatów do nadania medalu są:
a) minimum 6-ciu radnych,
b) Burmistrz Miasta Lubań,
c) organizacje pozarządowe, polityczne, kościoły i związki wyznaniowe, których siedzibą jest miasto Lubań,
d) minimum 50-ciu pełnoletnich obywateli, posiadających czynne prawo wyborcze i zamieszkałych na stałe na terenie miasta Lubań.
Zasady przyznawania medalu „Za zasługi dla miasta Lubania” wraz z formularzami wniosków zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubań w zakładce „ Uchwały Rady Miasta” oraz na oficjalnej stronie miasta w zakładce „Zasady przyznawania medalu ”.
Druki wniosków są również do pobrania w Biurze Rady Miasta – pokój nr 18 UM przy ul. 7 Dywizji 14.
Przewodniczący Rady
Jan Hofbauer