Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
16-02-2016

Polscy Partnerzy Wiodący projektów składanych w programie Intereg V-A Republika Czeska – Polska mogą skorzystać ze wsparcia Wspólnego Sekretariatu w podpisywaniu składanych elektronicznie wniosków projektowych.

W programie Interreg V-A Republika Czeska – Polska zbliżają się terminy składania pełnych wniosków projektowych:

w priorytecie 3 (Edukacja i kwalifikacje) – nabór kończy się 29 lutego 2016 r.,
w priorytecie 2 (Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego na rzecz wspierania zatrudnienia) – nabór kończy się 10 maja 2016 r.,
w priorytecie 4 (Współpraca instytucji i społeczności) – nabór kończy się 7 marca 2016 r.

W związku z problemami technicznymi z korzystaniem z polskich elektronicznych podpisów kwalifikowanych w systemie składania wniosków w programie Interreg V-A Republika Czeska – Polska (MS2014+), informujemy, że istnieje możliwość złożenia projektów przez polskich Partnerów Wiodących z wykorzystaniem podpisu elektronicznego Wspólnego Sekretariatu.

Zgodnie z procedurą opisaną w rozdziale 4. Podręcznika Wnioskodawcy (Ogólne zasady składania wniosków), Wnioskodawca składa we właściwym Regionalnym Punkcie Kontaktowym upoważnienie do podpisania wniosku za pomocą kwalifikowanego elektronicznego podpisu przez Wspólny Sekretariat w Ołomuńcu. Wzór upoważnienia określa załącznik nr 38 do Podręcznika Wnioskodawcy.

Podręcznik Wnioskodawcy wraz z załącznikami są opublikowane na stronie programu.

Ze względu na konieczność weryfikacji upoważnienia przez Regionalny Punkt Kontaktowy niezbędne jest, aby Partnerzy Wiodący przekazywali upoważnienia z odpowiednim wyprzedzeniem – minimum 3 dni przed terminem zakończenia naboru wniosków projektowych w danym priorytecie. Zbyt późne dostarczenie upoważnienia może skutkować niezłożeniem wniosku. Więcej dowiesz się tutaj.
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...