Zagłosuj na projekt „Baw się matematyką”
Nauczycielka naszej szkoły Elżbieta Soja zgłosiła do konkursu grantowego „mPotęga” dwa wnioski o dofinansowanie zajęć
- dla klas IV – VI projekt „Baw się matematyką”, w ramach którego uczniowie będą rozwiązywać i układać łamigłówki, projektować i budować modele z klocków i innych materiałów, budować wielościany techniką origami, tworzyć zabawki z papieru, projektować parkietaże, grać w gry planszowe, rywalizować w ramach Rodzinnych potyczek matematycznych.
- dla klas VII – VIII projekt „Frapująca matematyka”, w ramach którego będą poszukiwali matematyki w różnych dziedzinach, np. w muzyce, malarstwie, fotografii , architekturze , przyrodzie, ekonomii, życiu codziennym, rozrywce oraz zgłębią związane z nimi zagadnienia (np. symetria, wielościany, notacja wykładnicza, rzuty, skala, procenty, prawdopodobieństwo). Zastosują poznaną wiedzę rozwiązując zadania, wykonując prace plastyczne, projektując budowle przestrzenne, wykonując zadania Matematycznego Maratonu (konkurs z nagrodami). O wyborze tematów będą współdecydować uczestnicy projektu.
Zajęcia warsztatowe będą prowadziły dwie nauczycielki – matematyki i informatyki Elżbieta Soja oraz przyrody i plastyki Julianna Matyjewicz. Będą się one odbywały raz w tygodniu, po południu w październiku i listopadzie.
Oba wnioski uzyskały akceptację komisji i będą dofinansowane. Jednocześnie projekt „Baw się matematyką”, jako jeden z najwyżej ocenionych przez Kapitułę Konkursu ma szansę zdobyć w głosowaniu internetowym Nagrodę Publiczności w postaci dodatkowych 5 tys. zł na dowolny cel związany z edukacją matematyczną. W głosowaniu weźmie udział 30 najlepiej ocenionych przez Kapitułę projektów (po 15 w każdej kategorii). Głosowanie internetowe potrwa od piątku 15 do 29 czerwca 2018 roku! W czasie głosowania każda osoba będzie mogła oddać 1 głos raz na 24h. Wygrają dwa projekty - po jednym w każdej kategorii.
Głosowanie będzie miało miejsce na stronie http://mpotega.pl/glosowanie/. Liczymy na Państwa pomoc w zdobyciu Nagrody Publiczności.
Aby zagłosować należy: